OM OSS

Grindtorpskyrkan ligger mitt i Täby mellan Täby Centrum och Grindtorp. Vi är en del av den stora kristna kyrkan som finns över hela världen. Vår samfundstillhörighet är Pingst – fria församlingar i samverkan.

Vi är en kristen kyrka som på Bibelns grund vill göra Jesus Kristus känd, trodd och efterföljd. Genom sociala och humanitära insatser, både nationellt och internationellt, vill vi förbättra människors levnadsvillkor.

Vi vill vara en kyrka för hela livet, i både glädje och sorg, en oas. Vi vill vara en gemenskap och en plats som förmedlar vidare allt det goda som vi får från Jesus Kristus.

I kyrkan finns alla åldersgrupper representerade. Till våra gudstjänster är alla välkomna.

Läs mer om vår verksamhet eller ta del av vår Församlingsordning.

Grindtorpskyrkan · Grindtorps skolgränd 4, Täby · info@grindtorpskyrkan.se

Facebook · YouTube · Instagram sondagsskolangrindtorp · Instagram grindtorps_kyrkan