LOKALUTHYRNING

I Grindtorpskyrkan som ligger centralt i Täby, ett stenkast från Täby centrum, finns möjlighet att hyra lokaler. Här brukar bl. a. bostadsrättsföreningar, pensionärsföreningar, nykterhetsorganisationer och andra grupper samlas. Våra lokaler passar utmärkt till såväl konserter som föreläsningar och sammanträden.

Med sina ljusa och fina lokaler, finns en blandning av små och stora utrymmen att välja bland i Grindtorpskyrkan:

- Kyrksal, rymmer cirka 250 personer, biosittning
- Kök och kafé, rymmer cirka 120 personer, bordssittning
- Allaktivitetsrum, rymmer cirka 40 personer, bordssittning
- Grupprum Lukasrummet, rymmer cirka 6 personer, bordssittning
- Grupprum Johannesrummet, rymmer cirka 10 personer, soffsittning
- Styrelserum, rymmer cirka 10 personer, bordssittning

Det går också att beställa servering mot en extra kostnad. Vid varje uthyrning finns en värd tillgänglig.
Goda möjligheter finns för både ljud- och bildpresentation. Den som vill använda projektorn i taket behöver ta med sig egen dator (förslagsvis en bärbar). Skärmanslutning (VGA) finns på scenen i kyrksalen.

Grindtorpskyrkans uthyrningsregler och information om bokningsförfarandet finns att läsa här (laddas ner som separat fil)

Bokningsförfrågan görs genom att fylla i formuläret via denna länk

För mer information:
E-post lokalbokning@grindtorpskyrkan.se
Kontakta: Sten Bernhardsson, 076 343 33 80.

Grindtorpskyrkan · Grindtorps skolgränd 4, Täby · info@grindtorpskyrkan.se

Facebook · YouTube · Instagram sondagsskolangrindtorp · Instagram grindtorps_kyrkan